benselectronics webwinkelkeur

433 MHz transmitter receiver

433 MHz transmitter receiver
2.95
InStock
 
Aantal

433 MHz transmitter receiver


De 433 MHz transmitter receiver is te gebruiken voor het verzenden van kleine data (4 kb/s) van 1 Arduino naar bijvoorbeeld een 2e Arduino. Dit gebeurd over de AM band over een afstand tussen 50 tot 100 meter. De spanning waarop deze werkt is variabel tussen 3,5v en 12v. Voor een antenne kunt u een draad van 17 cm gebruiken.


Opmerking:
Bij de recieverprint is het mogenlijk dat er 315 Mhz op de print gedrukt staat,
dit is dan niet het geval deze is door het fabriek ingesteld op 433Mhz.
De printen worden standaard voor meerdere frequenties gebruikt.

 
Terug naar overzicht


Schrijf een reactie

Bens electronics  - RE: 433.42 transmitter
22-03-2019 14:00:14
Beste Atze,

Wij hebben helaas geen transmitter met zo'n specifieke frequentie.
De transmitters die wij hebben zijn niet te verstellen dus helaas kan ik u hierbij niet verder helpen.

Met vriendelijke groet,
Ben
Ben's electronics
atze  - 433.42 transmitter
18-03-2019 20:36:06
Hallo Ben,
Ik heb een aantal rolluiken en een handvol afstandsbedieningen, niet erg praktisch.
Dus ik zoek een transmitter met een 433.42 frequentie, de 433,92 blijkt net betrouwbaar te werken.
Ik knutsel hem aan en esp-01 of 12 en wil de luiken met een telefoon of tablet bedienen.

Het probleem zit in de 433.42 zender, die kan ik nergens vinden.
Kunnen jullie aan een 433,42 transmitter komen of een andere waarvan het kristal vervangen kan worden?

vriendelijke groet.
Atze.
Bens electronics  - RE: tuning transmitter naar AM band (>535MHz)
10-09-2018 15:13:23
Beste Rob,

Ik durf niet te zeggen of het bereik groot genoeg is om dit te halen. Hier is helaas geen verdere informatie over te krijgen.
U zou het altijd uit kunnen proberen.

Met vriendelijke groet,
Ben
Rob  - tuning transmitter naar AM band (> 535MHz)
08-09-2018 17:36:59
L.S.,
Is de transmitter via de regelbare capaciteit naar frequenties >535 MHz te brengen? Dit om een oude AM radio te repareren.
Vr Ge
Rob
Bens electronics  - RE: Afstand 433 mhz transmitter receiver
07-08-2017 13:14:52
Beste Xander,

De opgegeven afstand is de maximale behaalbare afstand. Afstanden kleiner als dit is geen probleem.

Hopelijk weet je zo voldoende en anders horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,
Ben
Ben's electronics
Xander   - Afstand 433 MHz transmitter receiver
06-08-2017 20:29:56
Is de maximale afstand tussen de 50 en 100 meter of stoort hij onder de 50 meter?

Alvast bedankt voor uw reactie.
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN